Friday, April 30, 2010

Datang & Pergi

Tu title lagu feveret aku, one of it lah. Suara Ramli Sarip time ni belum tahap matang macam sekarang lagi, masih muda lagi aku rasa - rasa lah. Masih kurang serak lagi.

And hari Ahad lepas bersamaan 24hb April 2010, Aku pergi malay wedding expo di Mv, kami dah jumpa sebuah wedding planner ni. Biasela aku ckp kejap tanak pakej all-in kejap mcm rasa ok pulak pasal fikir - fikir takut aku busy ke kan nanti. So sekarang benda tu masih jugak di tahap samar - samar tapi at least aku da book lah, So kira scratch process survey kot, tidakla semua pasal aku still gak nak hire make-up artist lain. Dan aku nak tengok dulu macam mana keadaan di kedai.

Harap takdelah apa-apa problem dan sekarang focus aje cari duit bayar.

Okay tu je update terkini. Good night you all.

No comments: