Tuesday, April 6, 2010

Tentang kahwin 002

Currently listening to track "Hero by Chad Kroeger Ft. Josey Scott", korang ingat lagi ke lagu apa ni?
Ost from spiderman movie dulu ni. Teringat zaman dolu².

Hurm aku baru nak belajar2 tulis blog ye kawan2 smua, font die asek bertukar² kenapa ek? Aku nak verdana size small ni fixed aje. Ni skit2 tertukar bila aku switch window ke ym ke ape. tk paham tapi kalau korang paham, advise la skit ek. hehe Pastu aku kan tk reti edit gambar tu kasi la skali tips dia. Kalau tak aku sambung tulis kt wordpress je lah pasal situ cm elok lagi la die nye features. haha biassed.


hehe see kan dah bertukar balik. adui la.
Asek nak kene rechoose font je, lemah tul lah.

Okay now about wedding mari kita sambung balik.

Pilihan lagu yang aku nak play time kahwin, kalau dapat geng ghazal pun cm bes gk kan. ghazal ek yg kalau dia main gambus smua tu kan. hehe lepas tu aku nak campur gk lagu2 feveret aku english + malay mp3. Selalunya pet mmg banyak suggest kat aku lagu² best.

Antara lagu² yang aku berkenan :
  • Peter Gabriel ; Book of Love
  • M. Nasir ; Raikan Cinta, Mustika, Sentuhan Listrikmu, Kau Ratnaku. (bedal je la lagu dia semua best)


No comments: