Tuesday, July 27, 2010

yumms


ada orang ckp kat aku, kenapa asek post pasal makanan. 
jawapan jujur dia pasal aku tkde gamba aku or pasal keadaan aku yg cantik / molek. 
gambar makanan aku tgk cantik je, sedap pulak tu. so korang pun terpaksa la jadi mangsa tgk je. 
nanti - nanti kendian ade gambar lain best aku taruk juga lah ya. enjoy and here is my delicacies for today.

tomyam thai fest












udang + pandan chicken thai fest













wholemeal with chicken bologna and salads























okay so citernye, aku ni diet ke ? diet tapi tah lah sometimes i can be so stubborn and still wanna eat this kind of food. sepatutnya udang + pandan chicken tu ialah somtam, tapi tukang buat tu tk dengar so aku opt for this terus . heh baiklah :I

4 comments:

pet09 said...

Wey gile sume makanan2 taboo utk kulit aku..walaupon aku br je belasah gulai ketam nenas..podehhhh

shana said...

hehe sometime u just gotta eat what u gotta (in this case, want to) eat :)

Olie said...

menyesal aku bukak blog ko pg2 time tgh lapa macam ni..slurrrpss~

shana said...

haha sian ko olie. takpe ko tengah bergembira tu. enjoy ya :)