Thursday, August 12, 2010

my kampung .

aku balik kampung aritu . visiting my mom's dad n mom . hehe so ni lah aktiviti dan ni lah rupa kampung aku yg tk seberapa tapi femes dengan lagu batu kikir jambatan bosi tu . anywhoo i love my beloved kampung :)
enjoy cerita bergambar di bawah .












































































































































































































p/s: re edit, pasal rimas tgk arrangement :D





















5 comments:

shana said...

haih . aku adjust banyak kali da arrangement gambar ni tetap gk die nak display cara sakai. so please excuse me the newb okay. kalau korg tere kasi advise pun ok gk :) tq.

pet09 said...

aku pon x paham..heheheh...btw rumah kampung ko mcm rumah aku lak rase kan..hehehe

shana said...

rumah kau bes. mmg feeling cm kt kampung.

Unknown said...

nanti kita balek kampong kamu lah jiom..cantek gambau .eh mana gamba pokok dokong?

shana said...

eh muizz :D

nanti lah pas kawen lah balek kampong ye. hehe

gamba pokok dokong tk amek. hehe da sibok petik buah.