Monday, October 11, 2010

Tentang Kahwin 013

Aku baru realize, kalau ikut hari, ade lagi 75 hari je lagi. hah padan muka kan. duk rilek sakan ye.

Takde la nak pressure mana except, pelamin, baju nikah + recept, baju family (dah pick kain, ended up grey gak :} mak aku tetap ckp gelap dan dia nak kaler lain) yeah nais,tu semua je yg belum siap lagi. ahahaa adui bukan ke tu macam 80% belum discuss. 20% je yg mcm da konfem that is, dewan dah bayar full, even borang2 nikah tu pun belum settle. pening saksi pulak dah. gile macam2 dugaan gak kan.

Lagi apa, haha okay freaking out. Card and so on cepatlah siap :(

Well got to chill lah a bit since aku dah budget mesti akan jadi cmni. hehe fuhhhh good luck everybodeh :D

p/s: 75 days left, tayah kira month lah, buat saspen je lepas tgk hari .

4 comments:

pet09 said...

wey tengok hari aku lak saspen...mana yang ratus2 tu pergi? kahkahkah...btw rilek rilek...under control punye

Olie said...

bukan saksi masa nikah tok kadi tu settle kan ker?aku x kenal pun saksi aku sape..huhuhu...

shana said...

saksi masa nikah. tu la aku pun rasa tok kadi punya. ni saksi tuk dlm borang. tah la aku konfius. haha buh je la sbb yg tu kene sign sama2 kt pejabat agama. saksi dua org borang tu mesti mengenali wali. yeah tu yg leceh tu.

pet: tu la kan rupenye sama date kot ngn blogger moose tu. aku saje try men ticker cm dia baru sedar sama. hehe insyaAllah hope will be under control. just a matter of time je :i haha gile bongok ayat. still gelabah gk aku pk .

cik Fifie. said...

tetttt. lg 74 hari. hihi :D