Tuesday, July 12, 2011

mimpi

Err tk elok ye citer mimpi, tapi mimpi ni seram lah. Aku selalu mimpi mcm dooms day dari kecik2 kot. sampai la skarang. Mimpi pagi tadi berkisahkan, orang2 yang sedang senang2 melepak menyaksikan sunset / sunrise. 

Dan part of orang tu adalah aku and family aku and suami. rasanya.

Tiba2 sunset tu yang tengah nak set tenggelam jadi pelik, kelihatan planet2 lain pun nampak dengan mata kasar dan mengorbit dengan laju depan mata aku. Hilang planet yg ni nampak pulak planet lain tapi mcm banyak at once. Ah ngerii, Matahari pula dah meledak2 lava api nya. Manusia bertempiaran lari selamatkan diri.

Aku berlari mcm masuk ke kawasan perumahan flat yang konon2 macam selamat tapi aku pun tak sure sebab aku terjaga dan dengan penuh rasa insaf dan ngeri. Moral of the story: bangun je solat subuh kalau dah terjaga. 

Astaghfirullah hal azim. 


No comments: