Friday, July 9, 2010

Tentang Kahwin 005

dan dengan ini aku nak lah share skit barang2 rahsia yg aku suka. oh tkdela rahsia sgt sbb aku nak share ni kan. hehe



ha ni muizz suka walaupun die tk ckp die suka yg ni. tapi aku suka la . die ckp die suka model oakley jupiter lx ni aje. aku pandai2 suka yg special edition plak da. fuh.

eh ni citer brg muizz suka ke yg shana suka? hehe jap aku nye ek ...



tapi aritu tgk kt mv lain. lagipun aku tk follow sgt kt website dia. mebi ade lain yg lagi cantik. eh frogskin pun suka gk pasal baru tau die limited rupenye. eh tapi kan yg mcm ni pun suka gk ..



eh ni bag. haaa cantik kan? haha ok kejap balik pada sunglass.





hehehe okaylah. kang aku berlagak pulak. so baik jgn cite lebey2 . haha ops

ni smua aku belum dapat lagi. aku berangan aje. macamla ade duit pun. kay lah semoga kita semua beroleh kejayaan. sekian.

No comments: