Tuesday, March 8, 2011

26th feb & 4th march 2011 (the meals)

Due to no internet connection, I (us) cooked and enjoy the moment, sampai aku subscribe gak lah astro first weekend aritu layan Sini Ada Hantu & adik aku nak sangat Khurafat (dia willing to pay). Aku tertido time dorg layan khurafat tu, and esoknye pun cm tak mampu nak layan movie tu sebab cm tk best sgt, tapi Sini Ada Hantu tu aku suka sebab lighting dia ada mood, cerita dia lagi kelakar dan tersusun even ada part yang so-so tapi still lagi bagus dari khurafat tu kot. Oh ok lah part yg Imam datang nak cure Pak Aziz yang macam dah kena poltergeist, quite ok tu pun aku rasa sebab pak Aziz tu berlakon hebat, si Director tu berlakon boring je aku tengok. eh tercerita lebih. Okay this is gambar lama dari yg entry previous, but still, I love food therefore nak letak gak lah :)












No comments: