Tuesday, March 15, 2011

oh .. felt.

Pernah baca tak this post: http://rusannalias.blogspot.com/2010/11/i-heart-you-felt.html

hihihiihi, so in my honest opinion yg tak bersosial sangat ni, I thought Orang sini tak ramai tau pasal material ni. So there goes my stupid assumption hehehehe, totally NOT, orang sini siap dah buat workshop dan lagi macam2 dorang dah reka dengan material felt ni. waaaaa

I felt so ketinggalan right now, takpelah better late than never, I want to get the materials soon, and try creating something lain dr biase lah kalau boleh, we'll see about that yea. Okay that's a job now. And this project I hope will be a good and a great one, currently planning with Neesa, and hoping Pet can join too. haha ok Pet if you're reading this, It's an invitation but U will be on the marketing side lah sebab ko cakap tk suka kan bende renyah2 ni. hehe okaylah that's all. 

2 comments:

pet09 said...

hahaha invitation through blog yee...saba jelaa.of course laa i'm in! tapi mende renyah2 tu korang wat la..bukan malas..tapi aku tak kreatif mcm korang..hahahha...baik aku focus on marketing je :)

shana said...

hehehe ON! okay nanti kita citer lagi in our next meet up. hihi