Wednesday, March 30, 2011

Blog aku dah kene vandalized

Kemaruk nak side income, tengok apa aku dah buat kat blog yang suci murni sebelum ni. I give it a try first, kalau tak berbaloi dengan nilai kesampahan yang aku tengok sekarang ni, I might remove it, but for now, pakai je lahhh .. mana tau boleh buat FUND BELI FILEM untuk kamera aku di esok2 hari kan.

So bercerita tentang KEMARUK .. aku ni ada obsessed sikit terhadap Kamera yang aku rasa berciri2 kan instant and fun. Before I bought that instax camera, I actually whining nak kan Polaroid camera yang ade rainbow2 tu. Tau kan, susah nak carik pastu give up sebab cm tkde chance except selambe bid Ebay International mungkin ada chance tapi chance nak kene scam pun agak menakutkan lah.

So citer pendek dia, aku pun beli je lah Instax Mini 7S yang masih aku sayang tu. Maintenance tinggi nak pakai Filem Instant ni, sekeping RM 2.50 - 3.00. So disini lah bermula nya idea tuk menggunakan apa yang aku ada eg: Blog ini untuk divandal kan menjadi Badan Pengiklanan. (Tapi until now aku check, RM0.00 hahahaha blog kau tk femes lah shana)

Kalau korang nak tau, Polaroid filem tu lagi lah gila bapak mahal, RM10.60 sekeping aku agak2 by the price selling online yang aku jumpa. Totally MADNESS, tapi kalau dah hati nak jugak, Sanggup kan.

Okay until next entry. Gambar selingan untuk entry hari ini.



weee light trails is fun, so does having my cats around & Muizz. HUGS!

3 comments:

pet09 said...

wah muiz gambar hot kene censored pulak sama kucing...hahahaha

btw kalau ko berjaya dpt income, aku pun akan vandalisme blog aku yang tiada traffic tu jugak...wakaka

Unknown said...

aiseh .. baru nak komen gamba sensed ..hahaha

shana said...

hehehe gambar kontroversi.

haha ye pet, at least traffic ko hype sikit dari aku yg cm cakap sorang2 ni :D