Tuesday, March 29, 2011

Cerita lama.

Hah kan dah rugi, orang dah cakap jangan eksyen sangat dengan teknologi ni. Haha no lah, actually aku terbaca entry2 lama dari pet kat sini one of it. Ini lah gunanya teknologi, untuk menyimpan memori2 yang pernah berlaku dan mungkin sukar nak ingat di satu hari nanti, contohnya mcm skarang ni lah.


Aku dulu baca blog dia, tapi sekarang setelah berada di tahun 2011, aku baca balik entry 2004 yang dah tak ingat pet citer ape. So bila terkenang balik apa yang pernah berlaku, it makes me happy :D


Oh dan aku suka blog memoryhunting / skarang dia update dekat mycakies pulak. Pastu aku ter addict pulak kt blog siblings dia. Ah best. So mostly aku sebenarnya terpengaruh sikit sebanyak dari situ jugak, nak ada garden lah, nah crafty lah, tapi tak cukup art, sedih kan. haha okaylah. Enjoy reading those backdated entry ya. Jgn Marah Pet :p

happy birthday, babe!


2 comments:

pet09 said...

Thank u babe...i wish i write more those days...hahahaha...even now pun malas nak apdet. btw aku suka ko start blogging sbb ada bahan bacaan baru..hahahah

shana said...

ikut mood. hehe ko apdet slalu babe, kau sumber informasi dunia entertainment, makanan dan info2 lain.